fatii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende sıfır 😊 hiç engellediğim kişi yok 😊 örnek şikayet konusu açılmış ise bazen çom asılsız şikayetler oluyor. ben neredeyse hepsini okuyorum. ayrıca üslup olarakta kimseyi yadırgamam. bir çok sefer bana çok ters cevap veren olsa dahi kişilerin üslubu değiştiremezsin. y
Benim liste iyice uçtu son 1-2 ayda. Özellikle 1-2 satış konusunda pm isteyip cevap vermeye tenezzül etmeyenler listenin başını çekiyor. Ama kendileri kaybediyorlar. Mesela geçen bir tanesinin seo paketini alacaktım. 2000 liralık iş kaybetti sırf bir pmye cevap vermeye tenezzül etmedi diye. Ama bence güzel bir sistem. En azından benim açımdan. Ticari ve insani ahlakı olanlarla iş yapmış oluyorum böylelikle bir nevi.