MevLut adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
yalnız hocam,gönderilen pmlerde bazen site üzerinden sorun olabiliyor.onuda hesaba katmak gerek.adama mesaj atıyorum,bekliyorum bekliyorum cevap yok sonra okudun,neden cevap vermedin diyorum.adam bana gönderdigi cevabın resmini çekip atıyor,meger aynı gün cevap vermiş.ama bana gelen giden bişey yok
kaç defa yaşadım bu sorunu...bide birisini nasıl engelliyoruz göremedim ben...