MevLut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim liste iyice uçtu son 1-2 ayda. Özellikle 1-2 satış konusunda pm isteyip cevap vermeye tenezzül etmeyenler listenin başını çekiyor. Ama kendileri kaybediyorlar. Mesela geçen bir tanesinin seo paketini alacaktım. 2000 liralık iş kaybetti sırf bir pmye cevap vermeye tenezzül etmedi diye. Ama bence güzel bir sistem. En azından benim açımdan. Ticari ve insani ahlakı olanlarla iş yapmış oluyorum böylelikle bir nevi.

yalnız hocam,gönderilen pmlerde bazen site üzerinden sorun olabiliyor.onuda hesaba katmak gerek.adama mesaj atıyorum,bekliyorum bekliyorum cevap yok sonra okudun,neden cevap vermedin diyorum.adam bana gönderdigi cevabın resmini çekip atıyor,meger aynı gün cevap vermiş.ama bana gelen giden bişey yok kaç defa yaşadım bu sorunu...


bide birisini nasıl engelliyoruz göremedim ben...