yalnız hocam,gönderilen pmlerde bazen site üzerinden sorun olabiliyor.onuda hesaba katmak gerek.adama mesaj atıyorum,bekliyorum bekliyorum cevap yok sonra okudun,neden cevap vermedin diyorum.adam bana gönderdigi cevabın resmini çekip atıyor,meger aynı gün cevap vermiş.ama bana gelen giden bişey yok

kaç defa yaşadım bu sorunu...
bide birisini nasıl engelliyoruz göremedim ben...
Yok hocam bende öyle bir sorun olmadı. Mesela geçen birisi pm istedi, ciddi alıcıyım falan filan beklet satma siteyi dedi. 2 gün dönüş yapmadı. 2 gün sonra ben yazdım artık. Diyor olumsuzdu geri dönmedim anlamışsınızdır diye rahatsız etmek istemedim. Sonra ne hikmetse günahını almayayım ama benim sattığım sitedeki içerikler 1 sitede daha c/p yapılmış. Tek bu değil aslında.. Kendi konularıma göre değil mesela şikayetim var kategorisinde saçma sapan konularda şikayet açanları veya birilerinin işini ciddi derecede bozanları falanda engelliyorum.
Kişinin profiline girince arkadaş ekle butonunun hemen yanında ayar butonu var. Oradan engelle diyorsunuz.