bende sıfır 😊 hiç engellediğim kişi yok 😊 örnek şikayet konusu açılmış ise bazen çom asılsız şikayetler oluyor. ben neredeyse hepsini okuyorum. ayrıca üslup olarakta kimseyi yadırgamam. bir çok sefer bana çok ters cevap veren olsa dahi kişilerin üslubu değiştiremezsin. y