• 02-02-2019, 18:38:16
    #19
    mstfcvrm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen kendi günahlarına yan, önce kendini kurtar.

    Naber troll kardeş?
    --------

    Son edit : Beyler kaç kere diyeceğim bu forumda din & siyaset vs. konusu açmayın. Tartışacak beyin, hoşgörüyle yaklaşacak bir insan evladı bulmanız zor. (Tahsin hocam ve birkaç kişi) Hele o 1 yıldır üyeliklerin açılmasıyla birlikte, burası şu an Dark Age yaşıyor.
    Yanmayacaksak dünyaya niye geldik. Acelem yoktur. Bir yola girersen eninde sonunda hedefe ulaşırsın. Yola girmezsen hedefi bilmezsen her gün cehennem gibi geçer hiç boşa ölmeyi beklemeyin cehennem içinizde. Ne gariptir ki insan göremiyor nedendir bilinmez.
  • 02-02-2019, 18:44:45
    #20
    Bütün ümidim gençliktedir
    abcgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanmayacaksak dünyaya niye geldik. Acelem yoktur. Bir yola girersen eninde sonunda hedefe ulaşırsın. Yola girmezsen hedefi bilmezsen her gün cehennem gibi geçer hiç boşa ölmeyi beklemeyin cehennem içinizde. Ne gariptir ki insan göremiyor nedendir bilinmez.
    Evli misin kardeşim? Değilsen bile şöyle düşün. Senin iki tane çocuğun var. Biri çok yaramaz, senin sözünü hiç dinlemiyor. Ne dersen aksini yapıyor. Fakat diğeri sen ne dersen onu yapıyor. Senin dediklerini yapan mutsuz ama yine de sana saygısından dolayı yapıyor. Senin dediklerini yapmayan ise çok mutlu. Şimdi sen, senin dediklerini yapmayan evladını, büyük bir ateş yakıp içine atar mısın?
  • 02-02-2019, 18:56:27
    #21
    Yeniceri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evli misin kardeşim? Değilsen bile şöyle düşün. Senin iki tane çocuğun var. Biri çok yaramaz, senin sözünü hiç dinlemiyor. Ne dersen aksini yapıyor. Fakat diğeri sen ne dersen onu yapıyor. Senin dediklerini yapan mutsuz ama yine de sana saygısından dolayı yapıyor. Senin dediklerini yapmayan ise çok mutlu. Şimdi sen, senin dediklerini yapmayan evladını, büyük bir ateş yakıp içine atar mısın?
    Dediklerimi yapmayan mutlu olamaz. Mutlu olmasını istemek suç mu? Mutlu olmak başka mutlu olduğunu sanması başka. Hedefimizde mutlu olmak değil. Hedefe giderken gördüğün zorluklar sana ateş gibi gelir bu ateş seni güçlendirir kutsal bir şeye dönüştürür. Çocuk düşün hiç büyümek istemiyor küçük kalmak istiyor sen onu zorlayınca ona eziyet gibi geliyor ama bir gerçek var ki büyümek gelişmek zorunda. Direnmek daha çok acı verir. Acı diye bir şey aslında yoktur direnişin sebebidir. Bak acı çekiyorsun çünkü direniyorsun ikazıdır. Sen bilmiyorsun haliyle mantığında almıyor sana acı görünen şey bana aydınlanma yolculuğu olarak görünüyor.
  • 02-02-2019, 18:57:54
    #22
    Bütün ümidim gençliktedir
    abcgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dediklerimi yapmayan mutlu olamaz. Mutlu olmasını istemek suç mu? Mutlu olmak başka mutlu olduğunu sanması başka. Hedefimizde mutlu olmak değil. Hedefe giderken gördüğün zorluklar sana ateş gibi gelir bu ateş seni güçlendirir kutsal bir şeye dönüştürür. Çocuk düşün hiç büyümek istemiyor küçük kalmak istiyor sen onu zorlayınca ona eziyet gibi geliyor ama bir gerçek var ki büyümek gelişmek zorunda. Direnmek daha çok acı verir. Acı diye bir şey aslında yoktur direnişin sebebidir. Bak acı çekiyorsun çünkü direniyorsun ikazıdır. Sen bilmiyorsun haliyle mantığında almıyor sana acı görünen şey bana aydınlanma yolculuğu olarak görünüyor.
    Güzel kardeşim, yine detaylarda takılmışsın. Hadi mutluluğu geçelim. Senin söylediklerini yapmayan evladını ateşe atar mısın? Sadece buna cevap ver.
  • 02-02-2019, 19:04:34
    #23
    keşke Müslümanlığı tam anlamıyla yaşayabilsek. yaşayabilmek. sadece laftan müslümanlık. video, film ve şarkılar ile Müslümanlık...
    konuyu açan kişiye değil bu sözler. ama dediğim gibi keşke gerçek anlamıyla yaşayabilsek.
    kimse tarihi tam anlamıyla bilemez, tekerrür etmez.
    inşallah her insan dilediği, istediği şekilde dinini yaşar ve ona göre insan-ı kamil olma yolunda ilerler.
    tekrar söylüyorum kimin ne kadar Allah sevgisi olduğundan habersizim. konuyu açan arkadaş üzerine alınmasın.
  • 02-02-2019, 19:06:33
    #24
    Yeniceri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel kardeşim, yine detaylarda takılmışsın. Hadi mutluluğu geçelim. Senin söylediklerini yapmayan evladını ateşe atar mısın? Sadece buna cevap ver.
    Kendi kendini ateşe atmış olur. Bırak bakalım çocuğun varsa, istediğini yapsın hiç sahip çıkma kaç gün yaşayacak.
  • 02-02-2019, 19:13:15
    #25
    Bütün ümidim gençliktedir
    abcgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendi kendini ateşe atmış olur. Bırak bakalım çocuğun varsa, istediğini yapsın hiç sahip çıkma kaç gün yaşayacak.
    İşte mantık bu kadar değil mi? Kaçamak cevaplarla işin içinden çıkmaya çalışıyorsun. Kendi evladını ateşe atamazsın kardeşim atamazsın. Tabii eğer vicdanın varsa. Benim 6 yaşında kızım var. Ne yaparsa yapsın bırak eteşe atmayı, ona elimi bile kaldıramam. Babalık böyle bir şey. Bunu yazdığına göre baba değilsin henüz. Umarım bir gün o duyguyu tadarsın. Biz bir kul olarak evladımıza fiske vuramıyorsak, alemlerin yaratıcısı bizi nasıl ateşlerde yaksın? Tanrı bu kadar mı gaddar? Bu soruma cevap verecek bir Allahın kulu çıkmaz. Fakat hurafelere o kadar inanmışız ki, cehennemde cayır cayır yanacaksın dediklerinde ürküyoruz. İşin daha da trajikomik tarafı, cehennemde yanacağını bile bile hırsızlık yapanların, yolsuzluk yapanların, tecavüz edenlerin, insan ya da hayvan öldürenlerin olması. Sence de çok ironik değil mi?
  • 02-02-2019, 19:29:05
    #26
    Yeniceri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşte mantık bu kadar değil mi? Kaçamak cevaplarla işin içinden çıkmaya çalışıyorsun. Kendi evladını ateşe atamazsın kardeşim atamazsın. Tabii eğer vicdanın varsa. Benim 6 yaşında kızım var. Ne yaparsa yapsın bırak eteşe atmayı, ona elimi bile kaldıramam. Babalık böyle bir şey. Bunu yazdığına göre baba değilsin henüz. Umarım bir gün o duyguyu tadarsın. Biz bir kul olarak evladımıza fiske vuramıyorsak, alemlerin yaratıcısı bizi nasıl ateşlerde yaksın? Tanrı bu kadar mı gaddar? Bu soruma cevap verecek bir Allahın kulu çıkmaz. Fakat hurafelere o kadar inanmışız ki, cehennemde cayır cayır yanacaksın dediklerinde ürküyoruz. İşin daha da trajikomik tarafı, cehennemde yanacağını bile bile hırsızlık yapanların, yolsuzluk yapanların, tecavüz edenlerin, insan ya da hayvan öldürenlerin olması. Sence de çok ironik değil mi?
    Kaçamak cevap vermedim. Çok basit düşünüyorsun. Soruyu bana sorup kendin cevap vermen gülünç. Tanrı sana göre bana göremidir. Ateşte yakmayacaktı da ne diye yaratmış. Ne yani ben şimdi her kötülüğü yapayım sonra karşılık beklemeyeyim. Allah sana keyfi istekler mi dayatıyor. Ben hırsızlık yapayım karnımı doyurmak açlıktan ölmemek için devlet baba beni hapse yollasın. Allah merhametlidir keyfine göre kimseyi ateşe atmaz ama yola gelmeyeni yola getirmesini bilir. Israrla günah işleyene ne yapacak başını mı okşayacak. Suriyede olanlstı gördün bak ne güzel çarptı öldüler yersiz yurtsuz kaldılar. Allahın azabından tabii ki korkacaksın. Korkmak için korkmayacaksın gaddarlıkla ilgisi yok bunun, sen kimseden korkmaz çekinmez utanmaz isen şeytana dönüşürsün şirk edersin. Allaha karşı gelirsin. Ne yapacaktı öpecek miydi. Cayır cayır yakmıyor tabii ki sana bakıp sevinmiyor sadece yapılması gerekeni yapıyor. Evet ironik.
  • 02-02-2019, 19:49:25
    #27
    Bütün ümidim gençliktedir
    abcgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaçamak cevap vermedim. Çok basit düşünüyorsun. Soruyu bana sorup kendin cevap vermen gülünç. Tanrı sana göre bana göremidir. Ateşte yakmayacaktı da ne diye yaratmış. Ne yani ben şimdi her kötülüğü yapayım sonra karşılık beklemeyeyim. Allah sana keyfi istekler mi dayatıyor. Ben hırsızlık yapayım karnımı doyurmak açlıktan ölmemek için devlet baba beni hapse yollasın. Allah merhametlidir keyfine göre kimseyi ateşe atmaz ama yola gelmeyeni yola getirmesini bilir. Israrla günah işleyene ne yapacak başını mı okşayacak. Suriyede olanlstı gördün bak ne güzel çarptı öldüler yersiz yurtsuz kaldılar. Allahın azabından tabii ki korkacaksın. Korkmak için korkmayacaksın gaddarlıkla ilgisi yok bunun, sen kimseden korkmaz çekinmez utanmaz isen şeytana dönüşürsün şirk edersin. Allaha karşı gelirsin. Ne yapacaktı öpecek miydi. Cayır cayır yakmıyor tabii ki sana bakıp sevinmiyor sadece yapılması gerekeni yapıyor. Evet ironik.
    Bu kadar demagoji yapmışsın ama evladından bahsetmemişsin. Gerçekten sana üzülüyorum kardeşim. Sana söyleyecek bir şeyim yok. Yaradan size vicdan nasip etsin.