Sen kendi günahlarına yan, önce kendini kurtar.
Naber troll kardeş?
--------
Son edit : Beyler kaç kere diyeceğim bu forumda din & siyaset vs. konusu açmayın. Tartışacak beyin, hoşgörüyle yaklaşacak bir insan evladı bulmanız zor. (Tahsin hocam ve birkaç kişi) Hele o 1 yıldır üyeliklerin açılmasıyla birlikte, burası şu an Dark Age yaşıyor.
Yanmayacaksak dünyaya niye geldik. Acelem yoktur. Bir yola girersen eninde sonunda hedefe ulaşırsın. Yola girmezsen hedefi bilmezsen her gün cehennem gibi geçer hiç boşa ölmeyi beklemeyin cehennem içinizde. Ne gariptir ki insan göremiyor nedendir bilinmez.