keşke Müslümanlığı tam anlamıyla yaşayabilsek. yaşayabilmek. sadece laftan müslümanlık. video, film ve şarkılar ile Müslümanlık...
konuyu açan kişiye değil bu sözler. ama dediğim gibi keşke gerçek anlamıyla yaşayabilsek.
kimse tarihi tam anlamıyla bilemez, tekerrür etmez.
inşallah her insan dilediği, istediği şekilde dinini yaşar ve ona göre insan-ı kamil olma yolunda ilerler.
tekrar söylüyorum kimin ne kadar Allah sevgisi olduğundan habersizim. konuyu açan arkadaş üzerine alınmasın.