Yeniceri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşte mantık bu kadar değil mi? Kaçamak cevaplarla işin içinden çıkmaya çalışıyorsun. Kendi evladını ateşe atamazsın kardeşim atamazsın. Tabii eğer vicdanın varsa. Benim 6 yaşında kızım var. Ne yaparsa yapsın bırak eteşe atmayı, ona elimi bile kaldıramam. Babalık böyle bir şey. Bunu yazdığına göre baba değilsin henüz. Umarım bir gün o duyguyu tadarsın. Biz bir kul olarak evladımıza fiske vuramıyorsak, alemlerin yaratıcısı bizi nasıl ateşlerde yaksın? Tanrı bu kadar mı gaddar? Bu soruma cevap verecek bir Allahın kulu çıkmaz. Fakat hurafelere o kadar inanmışız ki, cehennemde cayır cayır yanacaksın dediklerinde ürküyoruz. İşin daha da trajikomik tarafı, cehennemde yanacağını bile bile hırsızlık yapanların, yolsuzluk yapanların, tecavüz edenlerin, insan ya da hayvan öldürenlerin olması. Sence de çok ironik değil mi?
Kaçamak cevap vermedim. Çok basit düşünüyorsun. Soruyu bana sorup kendin cevap vermen gülünç. Tanrı sana göre bana göremidir. Ateşte yakmayacaktı da ne diye yaratmış. Ne yani ben şimdi her kötülüğü yapayım sonra karşılık beklemeyeyim. Allah sana keyfi istekler mi dayatıyor. Ben hırsızlık yapayım karnımı doyurmak açlıktan ölmemek için devlet baba beni hapse yollasın. Allah merhametlidir keyfine göre kimseyi ateşe atmaz ama yola gelmeyeni yola getirmesini bilir. Israrla günah işleyene ne yapacak başını mı okşayacak. Suriyede olanlstı gördün bak ne güzel çarptı öldüler yersiz yurtsuz kaldılar. Allahın azabından tabii ki korkacaksın. Korkmak için korkmayacaksın gaddarlıkla ilgisi yok bunun, sen kimseden korkmaz çekinmez utanmaz isen şeytana dönüşürsün şirk edersin. Allaha karşı gelirsin. Ne yapacaktı öpecek miydi. Cayır cayır yakmıyor tabii ki sana bakıp sevinmiyor sadece yapılması gerekeni yapıyor. Evet ironik.