Kendi kendini ateşe atmış olur. Bırak bakalım çocuğun varsa, istediğini yapsın hiç sahip çıkma kaç gün yaşayacak.
İşte mantık bu kadar değil mi? Kaçamak cevaplarla işin içinden çıkmaya çalışıyorsun. Kendi evladını ateşe atamazsın kardeşim atamazsın. Tabii eğer vicdanın varsa. Benim 6 yaşında kızım var. Ne yaparsa yapsın bırak eteşe atmayı, ona elimi bile kaldıramam. Babalık böyle bir şey. Bunu yazdığına göre baba değilsin henüz. Umarım bir gün o duyguyu tadarsın. Biz bir kul olarak evladımıza fiske vuramıyorsak, alemlerin yaratıcısı bizi nasıl ateşlerde yaksın? Tanrı bu kadar mı gaddar? Bu soruma cevap verecek bir Allahın kulu çıkmaz. Fakat hurafelere o kadar inanmışız ki, cehennemde cayır cayır yanacaksın dediklerinde ürküyoruz. İşin daha da trajikomik tarafı, cehennemde yanacağını bile bile hırsızlık yapanların, yolsuzluk yapanların, tecavüz edenlerin, insan ya da hayvan öldürenlerin olması. Sence de çok ironik değil mi?