• 24-01-2019, 14:05:57
    #1
    Arabamızla kaza yapmıştık. Türkiyede parça yok. ( Sharan Sağ kapı) Bulgaristanda bir tanıdık vasıtasıyla parça bulduk.

    Adam Edirneye getirip kargoya verecekti. Parçayı gümrükten geçirmemişler arabayla, vergisini ödeyerek bile geçirmiyorlar bu nedir böyle? (Bide adama ceza yazmışlar, 15 gün Türkiyeye giriş yasağı vermişler)

    Şirket kurup ithal edin diyorlar Nasıl yapılır bu işler bilen var mı? Daha önce Almanyadan kamyonla getirmiştik vergisini ödeyerek.

    Kendi arabamızı yaptırmak için şirket kurup ithal ederiz oldu....

  • 24-01-2019, 14:13:04
    #2
    merhaba, müşterimizin aynı sizin şekilde oldu Türkiye de parçası yok ve günrük işlemlerini yaparak geçirdik parçaya yasal olarak işlemler yapıldı. malzeme firma üzerine geldi
  • 24-01-2019, 14:17:18
    #3
    serdardulger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba, müşterimizin aynı sizin şekilde oldu Türkiye de parçası yok ve günrük işlemlerini yaparak geçirdik parçaya yasal olarak işlemler yapıldı. malzeme firma üzerine geldi
    bunu nasıl yapacağız bilgi verme şansınız var mı?
    Direkt günrükteki görevliyle konuştuk vergisini bile ödeseniz olmaz diyor.

    2017 de tanıdık bir kamyoncu getirmişti kamyonla. Vergisini istemişlerdi ödemiştik.
  • 24-01-2019, 14:26:01
    #4
    sunucuoptimizasyon.com
    Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bunu nasıl yapacağız bilgi verme şansınız var mı?
    Direkt günrükteki görevliyle konuştuk vergisini bile ödeseniz olmaz diyor.

    2017 de tanıdık bir kamyoncu getirmişti kamyonla. Vergisini istemişlerdi ödemiştik.
    Gümrük müşavirliği yapan firmalarla görüşüp vekalet verip ürünü onların geçirmesini sağlayabilirsiniz. Toplu şekilde binlerce parça getirmiyorsanız tek parça getirmenin normalde bir yasağı yoktur gümrük vergisi ödenip geçirilir. Gümrük uğraşmak istememiş anlaşılan.

    Ünsped firması ile görüşüp durumu anlatın yol gösterirler, fakat gümrük ücretleri haricinde yüksek komisyon alıyorlar buna hazırlıklı olun.
  • 24-01-2019, 14:26:22
    #5
    fatura kesilmesi gerekiyor. çıkma parça zor geçer.
  • 24-01-2019, 14:29:18
    #6
    kısaca bilgi vereyim

    müşteri bize ulaştı anlattı durumu vekalet çıkarmasını istedik. tabi ondan önce invoice (fatura) bize ulaştırmasını istedik inceledik ve sorun görmedik ondan sonra hangi firma ile gelecekse müşteri temsilcisi ile görüştük. firma adına geldi ürün bu arada. geldi zaman antrepo beyannamesi verdik sonra gümrük beyannamesi verildi malzemeyi gümrükten çektik ce Atr olduğu için vergi ödemedi diye hatırlıyorum



    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gümrük müşavirliği yapan firmalarla görüşüp vekalet verip ürünü onların geçirmesini sağlayabilirsiniz. Toplu şekilde binlerce parça getirmiyorsanız tek parça getirmenin normalde bir yasağı yoktur gümrük vergisi ödenip geçirilir. Gümrük uğraşmak istememiş anlaşılan.

    Ünsped firması ile görüşüp durumu anlatın yol gösterirler, fakat gümrük ücretleri haricinde yüksek komisyon alıyorlar buna hazırlıklı olun.
    devletin belirlediği komisyonlar var çok fazlasını alamazlar
  • 24-01-2019, 15:14:25
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arabamızla kaza yapmıştık. Türkiyede parça yok. ( Sharan Sağ kapı) Bulgaristanda bir tanıdık vasıtasıyla parça bulduk.

    Adam Edirneye getirip kargoya verecekti. Parçayı gümrükten geçirmemişler arabayla, vergisini ödeyerek bile geçirmiyorlar bu nedir böyle? (Bide adama ceza yazmışlar, 15 gün Türkiyeye giriş yasağı vermişler)

    Şirket kurup ithal edin diyorlar Parçalar çıkma parça. Nasıl yapılır bu işler bilen var mı? Daha önce Almanyadan kamyonla getirmiştik vergisini ödeyerek. İyice yaşanmaz bir hal aldı Türkiye, çile çektirmeye yönelik....

    Kendi arabamızı yaptırmak için şirket kurup ithal ederiz oldu....




    keşke bana danışsaydın fikir verirdim
  • 24-01-2019, 15:23:36
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Ankara'da dayın yoksa, bu ülke de nefes almak bile zor.!
  • 29-01-2019, 15:37:56
    #9
    Nasıl geçiririz? Bilen var mı?