serdardulger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhaba, müşterimizin aynı sizin şekilde oldu Türkiye de parçası yok ve günrük işlemlerini yaparak geçirdik parçaya yasal olarak işlemler yapıldı. malzeme firma üzerine geldi
bunu nasıl yapacağız bilgi verme şansınız var mı?
Direkt günrükteki görevliyle konuştuk vergisini bile ödeseniz olmaz diyor.

2017 de tanıdık bir kamyoncu getirmişti kamyonla. Vergisini istemişlerdi ödemiştik.