Arabamızla kaza yapmıştık. Türkiyede parça yok. ( Sharan Sağ kapı) Bulgaristanda bir tanıdık vasıtasıyla parça bulduk.
Adam Edirneye getirip kargoya verecekti. Parçayı gümrükten geçirmemişler arabayla, vergisini ödeyerek bile geçirmiyorlar bu nedir böyle? (Bide adama ceza yazmışlar, 15 gün Türkiyeye giriş yasağı vermişler)
Şirket kurup ithal edin diyorlar

Parçalar çıkma parça. Nasıl yapılır bu işler bilen var mı? Daha önce Almanyadan kamyonla getirmiştik vergisini ödeyerek. İyice yaşanmaz bir hal aldı Türkiye, çile çektirmeye yönelik....
Kendi arabamızı yaptırmak için şirket kurup ithal ederiz oldu....
keşke bana danışsaydın fikir verirdim