bunu nasıl yapacağız bilgi verme şansınız var mı?
Direkt günrükteki görevliyle konuştuk vergisini bile ödeseniz olmaz diyor.
2017 de tanıdık bir kamyoncu getirmişti kamyonla. Vergisini istemişlerdi ödemiştik.
Gümrük müşavirliği yapan firmalarla görüşüp vekalet verip ürünü onların geçirmesini sağlayabilirsiniz. Toplu şekilde binlerce parça getirmiyorsanız tek parça getirmenin normalde bir yasağı yoktur gümrük vergisi ödenip geçirilir. Gümrük uğraşmak istememiş anlaşılan.
Ünsped firması ile görüşüp durumu anlatın yol gösterirler, fakat gümrük ücretleri haricinde yüksek komisyon alıyorlar buna hazırlıklı olun.