• 05-01-2019, 17:23:30
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hergün spora başlayıp ertesi gün bırakıyorum
  • 05-01-2019, 22:41:07
    #11
    SerhattB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hergün spora başlayıp ertesi gün bırakıyorum
    İnşallah birgün bırakmazsınız
  • 06-01-2019, 04:06:58
    #12
    FurkanAkman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnşallah birgün bırakmazsınız
    Birde bu işin kötü yani sporu bırakınca hemen eski haline geri dönüyorsun sürekli yapmak zorundasın benim kaslı kuvvetli arkadaşlarım var baklavaları kol kasları vs kabak gibi belli 2 3 ay sporu bıraktıklarında vucutları benden kötü hal alıyor orası çok nalet birşey sürekli yapmak zorunda olmak.
  • 06-01-2019, 04:56:58
    #13
    aTKn94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 yıldan fazladır vg yapıyorum. İlk hatan en başta protein tozu alman.
    Protein tozu 2-3 ay sonra alınır. Çünkü spora başladığın ilk aylar vücut kaldırdığın ağırlıklara alışmaya çalışır. Ayrıca “en kısa sürede en hızlı kas kütlesi yapma” düşüncesinden vazgeç. Kasların büyümesi gelişmesi herkeste farklıdır.
    Bu sporun %70’si beslenme ve uyku. Diğer kalan kısımda antrenmandır.
    Ne kadar iyi antrenmann yaparsan yap kötü beslenirsen çok yol kat edemezsin.
    Sana gerçekçi bilgi verim; Eğer aklında Mr. Olympia gibi hayaller varsa bunlar doğal beslenerek olmuyor. Doğal olarak plaj vücudu dediğimiz “Marc fitt, belki jeff said” gibi vücutlara sahip olabiliriz.

    Bu arada spora başladığın ilk yıllar en fazla kas kütlesi yapabildiğin aylardır. Zamanla bu oran düşer
    Tüm bilgilere katılıyorum hocam. Fakat protein tozu konusundaki fikriniz yanlış. Bunun sebebi ise "vücut en fazla kas kütlesi yaptığı zamandır" kelimesinin içeriği konusunda vücut geliştirmecilerin henüz tam bilgiye erişmiş olmaması.

    İlk yıllardan ziyade ilk 1 yıl vücudun en iyi gelişim gösterdiği süreçtir. Bunun sebebi vücudun ilk defa bu kadar yüksek protein ihtiyacı olması, vücudu ilk kez böyle bir tahribata sürüklediğimiz için yüksek oranda protein emilimi ve sindirimi sağlamasıdır. İlk yıl olarak adlandırdığımız bu süreçte ne kadar yüksek protein alırsak (yüksekten kastım ihtiyacın fazlası değil sedanten bir insandan fazlasıdır)

    @SPOWER; arkadaşında söylediği oranlarda protein yeterli olacaktır. Tabi ki doğal olarak beslenmen sağlık açısından iyi olacaktır, fakat protein tozu da sağlıksız değildir. Bir çoğu normal protein kaynaklarından daha faydalıdır (vücut geliştirme sporu için.). Faydalıdan kastım kas yapımına yöneliktir, 100 gr tavuktan daha fazla aminoasit içeren ek olarak glutamine ve kreatin içeren protein tozları vardır ve Hardline bunlardan birisidir. Tabi ki kreatin supplementine hemen başlamak yanlıştır. Vücut geliştirme camiasında kreatine steroitsiz steroid olarak adlandırılır. Vücudu doğal olarak gelişmesi çok yavaşladığında kreatin desteği ile kaslara daha yüksek miktarda su çekebiliyoruz. Tabi ki bu yüklemelerle vs taçlandırılarak yapılan stratejiler doğrultusunda gerçekleşen işlemdir.

    Protein tozlarında destek amaçlı düşük miktarlarda bulunur ve yeni başlayanlara yüksek fayda sağlar.

    Saygılarımla.
  • 06-01-2019, 12:54:54
    #14
    Sulhperver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tüm bilgilere katılıyorum hocam. Fakat protein tozu konusundaki fikriniz yanlış. Bunun sebebi ise "vücut en fazla kas kütlesi yaptığı zamandır" kelimesinin içeriği konusunda vücut geliştirmecilerin henüz tam bilgiye erişmiş olmaması.

    İlk yıllardan ziyade ilk 1 yıl vücudun en iyi gelişim gösterdiği süreçtir. Bunun sebebi vücudun ilk defa bu kadar yüksek protein ihtiyacı olması, vücudu ilk kez böyle bir tahribata sürüklediğimiz için yüksek oranda protein emilimi ve sindirimi sağlamasıdır. İlk yıl olarak adlandırdığımız bu süreçte ne kadar yüksek protein alırsak (yüksekten kastım ihtiyacın fazlası değil sedanten bir insandan fazlasıdır)

    @SPOWER; arkadaşında söylediği oranlarda protein yeterli olacaktır. Tabi ki doğal olarak beslenmen sağlık açısından iyi olacaktır, fakat protein tozu da sağlıksız değildir. Bir çoğu normal protein kaynaklarından daha faydalıdır (vücut geliştirme sporu için.). Faydalıdan kastım kas yapımına yöneliktir, 100 gr tavuktan daha fazla aminoasit içeren ek olarak glutamine ve kreatin içeren protein tozları vardır ve Hardline bunlardan birisidir. Tabi ki kreatin supplementine hemen başlamak yanlıştır. Vücut geliştirme camiasında kreatine steroitsiz steroid olarak adlandırılır. Vücudu doğal olarak gelişmesi çok yavaşladığında kreatin desteği ile kaslara daha yüksek miktarda su çekebiliyoruz. Tabi ki bu yüklemelerle vs taçlandırılarak yapılan stratejiler doğrultusunda gerçekleşen işlemdir.

    Protein tozlarında destek amaçlı düşük miktarlarda bulunur ve yeni başlayanlara yüksek fayda sağlar.

    Saygılarımla.
    Hocam farkındaysanız ben protein tozuna zararlı demedim. Yıllardır bende kullanıyorum ancak ilk aylarda kullanılması bence yanlış. Çünkü o kadar çok yanlış ve bilinçsiz kullanıyorlarki karaciğeri zarara uğratıyorlar.
    Ben ilk 1-2 ay kullanılmasına karşıyım. Zaten vücut gelişeceği için daha fazla proteine ihtiyaç duyacaktır.
  • 09-01-2019, 11:03:43
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    FurkanAkman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba abilerim, kardeşimlerim. Vücut gelirmek hep istediğim birşeydi, şimdi bunun için spor salonuna yazıldım ve salondan çokta memnunum. Çünkü çok ilgileniyorlar. Şimdi benim bu konuyu açma sebebim , forumda illa ki vücut geliştirme işi ile uğraşan yıllarını vermiş kişiler vardır. Ben hızlı kas kütlesi yapmak için ve vücudu belli bir düzene sokmak için tam olarak nasıl çalışmalıyım? Neler yemeliyim ve neler yememeliyim? Şuan çalışma programım var ona göre ilerliyorum salondan verdiler. Protein tozu da aldım " Hardline Whey 3 Matrix " çünkü normal olarak günlük protein ve çoğu şeyi düzgün alamıcağımdan eminim takviye olarak alıcam. Spordan önce ve sonra , bu konuda bilgili abilerimin ve kardeşlerimin yorumlarını bekliyorum.

    Vücut Ölçümlerim;

    Kilo : 66 cm
    Bel : 85 cm
    Kol : 31 cm
    Göğüs : 92 cm
    Omuz : 111 cm
    Boy : 168 cm
    Sevgili dostum öncelik olarak okuyorum herkes bir şey yazmış bunları ve internette okuduklarını kafaya takarsan bu sözümü unutma en fazla 2 ay gidersin çünkü hevesin kırılacak ve yanlış yaptığını düşüneceksin. Kesinlikle ne bu forumda nede internette yazılanları okuma derim. Araştırmaların sorucakların varsa salondaki bu işi bilen adamlara sor. Çünkü kimse senin vücut tipini bilmeden sana bişey öneremez. 3 kg ağırlık kaldıran mr. olympia
    şampiyonu zannediyor kendini Protein tozu zararlı diyen çevrendeki arkadaşlara hele hiç bakma.

    Programına uy muhtemelen fullbody antrenman vermişlerdir. Hareketleri yaparken çalıştırdığın kas grubuna odaklan ve beynin sadece o kısmı düşünsün eğer o bölgende yanma şişme acı yoksa hareketi yanlış yapıyorsundur hocadan yardım iste.

    Beslenme konusuna gelince dostum 66 kilo zayıf bir kilo ektomorf grubuna giriyorsun çok az yağlı olan herşeyi ye abi hiç ayırt etme (kola cips biskivü abur cubur değil) allah ne verdiyse ye gitsin hiç ayırt etme dediğim gibi burda ayırt etmen gereken yokta yemeklerdeki yağ bunu minimum seviyede tuttur annene falan. Her gün 2 3 yumurta yemeye çalış sonra 4'e çıkar miden aldıkça kendini zorlama, tavuk yap evde götür okula veya iş yerine ye gitsin. Özellikle bulgur pilavı pirinç pilavı yemelisin ki antrenmanında daha güçlü olabilesin.

    Gün içindeki öğünlerin mutlaka 3 veya 4 olsun. Örneğin öğlen tavuk pilav ayran yiceksin antrenmana kadar geçen sürede vucut onu dışkalamayla atıcaktır yani bir anlamı kalmayacak aldığın protein ve karbonhidratın, öğlen ve öğleden sonra diye tavuk pilavını 2'ye ayır. öğleden sonraki yemeğinide antrenmandan 1 saat önce ye. Bu şekilde bir sistem kurarsan kendine gelişiminde kas kütlende önemli ölçüde artacaktır. Kal sağlıcakla.
  • 09-01-2019, 11:20:14
    #16
    Üyeliği durduruldu
    1- Yemek yapmayı öğren. Kendi yemeğini kendin yap.
    2- Her öğünde protein ve karbonhidrat alman gerekir. Onun hesabını yap. Öğünler için 30 gr protein yeterli olur.
    3- Dinlenmek için zaman ayır.
  • 09-01-2019, 15:00:03
    #17
    paplikap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sevgili dostum öncelik olarak okuyorum herkes bir şey yazmış bunları ve internette okuduklarını kafaya takarsan bu sözümü unutma en fazla 2 ay gidersin çünkü hevesin kırılacak ve yanlış yaptığını düşüneceksin. Kesinlikle ne bu forumda nede internette yazılanları okuma derim. Araştırmaların sorucakların varsa salondaki bu işi bilen adamlara sor. Çünkü kimse senin vücut tipini bilmeden sana bişey öneremez. 3 kg ağırlık kaldıran mr. olympia
    şampiyonu zannediyor kendini Protein tozu zararlı diyen çevrendeki arkadaşlara hele hiç bakma.

    Programına uy muhtemelen fullbody antrenman vermişlerdir. Hareketleri yaparken çalıştırdığın kas grubuna odaklan ve beynin sadece o kısmı düşünsün eğer o bölgende yanma şişme acı yoksa hareketi yanlış yapıyorsundur hocadan yardım iste.

    Beslenme konusuna gelince dostum 66 kilo zayıf bir kilo ektomorf grubuna giriyorsun çok az yağlı olan herşeyi ye abi hiç ayırt etme (kola cips biskivü abur cubur değil) allah ne verdiyse ye gitsin hiç ayırt etme dediğim gibi burda ayırt etmen gereken yokta yemeklerdeki yağ bunu minimum seviyede tuttur annene falan. Her gün 2 3 yumurta yemeye çalış sonra 4'e çıkar miden aldıkça kendini zorlama, tavuk yap evde götür okula veya iş yerine ye gitsin. Özellikle bulgur pilavı pirinç pilavı yemelisin ki antrenmanında daha güçlü olabilesin.

    Gün içindeki öğünlerin mutlaka 3 veya 4 olsun. Örneğin öğlen tavuk pilav ayran yiceksin antrenmana kadar geçen sürede vucut onu dışkalamayla atıcaktır yani bir anlamı kalmayacak aldığın protein ve karbonhidratın, öğlen ve öğleden sonra diye tavuk pilavını 2'ye ayır. öğleden sonraki yemeğinide antrenmandan 1 saat önce ye. Bu şekilde bir sistem kurarsan kendine gelişiminde kas kütlende önemli ölçüde artacaktır. Kal sağlıcakla.
    Dediklerinizi dikkate alacağım hocam, çok teşekkür ederim.

    Dostserver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1- Yemek yapmayı öğren. Kendi yemeğini kendin yap.
    2- Her öğünde protein ve karbonhidrat alman gerekir. Onun hesabını yap. Öğünler için 30 gr protein yeterli olur.
    3- Dinlenmek için zaman ayır.
    Yemekleri kendim yapıyorum zaten hocam, genel olarak özellikle protein ve karbonhidrat alımına dikkat editoyorum. 2 gün spor yapıp 1 gün dinleniyorum.
  • 09-01-2019, 15:09:03
    #18
    instagram.com/mahmut_demirhan35




    Çok sevdiğim, tanıdığım bir hoca. Profilinde bilgiler paylaşıyor. Takip edebilirsin.