Vücut Geliştirme - İşi Bilenlerden Tavsiye
19
●619
- 05-01-2019, 22:41:07İnşallah birgün bırakmazsınızSerhattB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-01-2019, 04:06:58Birde bu işin kötü yani sporu bırakınca hemen eski haline geri dönüyorsun sürekli yapmak zorundasın benim kaslı kuvvetli arkadaşlarım var baklavaları kol kasları vs kabak gibi belli 2 3 ay sporu bıraktıklarında vucutları benden kötü hal alıyorFurkanAkman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
orası çok nalet birşey
sürekli yapmak zorunda olmak.
- 06-01-2019, 04:56:58Tüm bilgilere katılıyorum hocam. Fakat protein tozu konusundaki fikriniz yanlış. Bunun sebebi ise "vücut en fazla kas kütlesi yaptığı zamandır" kelimesinin içeriği konusunda vücut geliştirmecilerin henüz tam bilgiye erişmiş olmaması.aTKn94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk yıllardan ziyade ilk 1 yıl vücudun en iyi gelişim gösterdiği süreçtir. Bunun sebebi vücudun ilk defa bu kadar yüksek protein ihtiyacı olması, vücudu ilk kez böyle bir tahribata sürüklediğimiz için yüksek oranda protein emilimi ve sindirimi sağlamasıdır. İlk yıl olarak adlandırdığımız bu süreçte ne kadar yüksek protein alırsak (yüksekten kastım ihtiyacın fazlası değil sedanten bir insandan fazlasıdır)
@SPOWER; arkadaşında söylediği oranlarda protein yeterli olacaktır. Tabi ki doğal olarak beslenmen sağlık açısından iyi olacaktır, fakat protein tozu da sağlıksız değildir. Bir çoğu normal protein kaynaklarından daha faydalıdır (vücut geliştirme sporu için.). Faydalıdan kastım kas yapımına yöneliktir, 100 gr tavuktan daha fazla aminoasit içeren ek olarak glutamine ve kreatin içeren protein tozları vardır ve Hardline bunlardan birisidir. Tabi ki kreatin supplementine hemen başlamak yanlıştır. Vücut geliştirme camiasında kreatine steroitsiz steroid olarak adlandırılır. Vücudu doğal olarak gelişmesi çok yavaşladığında kreatin desteği ile kaslara daha yüksek miktarda su çekebiliyoruz. Tabi ki bu yüklemelerle vs taçlandırılarak yapılan stratejiler doğrultusunda gerçekleşen işlemdir.
Protein tozlarında destek amaçlı düşük miktarlarda bulunur ve yeni başlayanlara yüksek fayda sağlar.
Saygılarımla. - 06-01-2019, 12:54:54Hocam farkındaysanız ben protein tozuna zararlı demedim. Yıllardır bende kullanıyorum ancak ilk aylarda kullanılması bence yanlış. Çünkü o kadar çok yanlış ve bilinçsiz kullanıyorlarki karaciğeri zarara uğratıyorlar.Sulhperver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben ilk 1-2 ay kullanılmasına karşıyım. Zaten vücut gelişeceği için daha fazla proteine ihtiyaç duyacaktır. - 09-01-2019, 11:03:43Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Sevgili dostum öncelik olarak okuyorum herkes bir şey yazmış bunları ve internette okuduklarını kafaya takarsan bu sözümü unutma en fazla 2 ay gidersin çünkü hevesin kırılacak ve yanlış yaptığını düşüneceksin. Kesinlikle ne bu forumda nede internette yazılanları okuma derim. Araştırmaların sorucakların varsa salondaki bu işi bilen adamlara sor. Çünkü kimse senin vücut tipini bilmeden sana bişey öneremez. 3 kg ağırlık kaldıran mr. olympiaFurkanAkman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şampiyonu zannediyor kendini
Protein tozu zararlı diyen çevrendeki arkadaşlara hele hiç bakma.
Programına uy muhtemelen fullbody antrenman vermişlerdir. Hareketleri yaparken çalıştırdığın kas grubuna odaklan ve beynin sadece o kısmı düşünsün eğer o bölgende yanma şişme acı yoksa hareketi yanlış yapıyorsundur hocadan yardım iste.
Beslenme konusuna gelince dostum 66 kilo zayıf bir kilo ektomorf grubuna giriyorsun çok az yağlı olan herşeyi ye abi hiç ayırt etme (kola cips biskivü abur cubur değil) allah ne verdiyse ye gitsin hiç ayırt etme dediğim gibi burda ayırt etmen gereken yokta yemeklerdeki yağ bunu minimum seviyede tuttur annene falan. Her gün 2 3 yumurta yemeye çalış sonra 4'e çıkar miden aldıkça kendini zorlama, tavuk yap evde götür okula veya iş yerine ye gitsin. Özellikle bulgur pilavı pirinç pilavı yemelisin ki antrenmanında daha güçlü olabilesin.
Gün içindeki öğünlerin mutlaka 3 veya 4 olsun. Örneğin öğlen tavuk pilav ayran yiceksin antrenmana kadar geçen sürede vucut onu dışkalamayla atıcaktır yani bir anlamı kalmayacak aldığın protein ve karbonhidratın, öğlen ve öğleden sonra diye tavuk pilavını 2'ye ayır. öğleden sonraki yemeğinide antrenmandan 1 saat önce ye. Bu şekilde bir sistem kurarsan kendine gelişiminde kas kütlende önemli ölçüde artacaktır. Kal sağlıcakla. - 09-01-2019, 11:20:14Üyeliği durduruldu1- Yemek yapmayı öğren. Kendi yemeğini kendin yap.
2- Her öğünde protein ve karbonhidrat alman gerekir. Onun hesabını yap. Öğünler için 30 gr protein yeterli olur.
3- Dinlenmek için zaman ayır. - 09-01-2019, 15:00:03Dediklerinizi dikkate alacağım hocam, çok teşekkür ederim.paplikap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yemekleri kendim yapıyorum zaten hocam, genel olarak özellikle protein ve karbonhidrat alımına dikkat editoyorum. 2 gün spor yapıp 1 gün dinleniyorum.Dostserver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
