İnşallah birgün bırakmazsınız
Birde bu işin kötü yani sporu bırakınca hemen eski haline geri dönüyorsun sürekli yapmak zorundasın benim kaslı kuvvetli arkadaşlarım var baklavaları kol kasları vs kabak gibi belli 2 3 ay sporu bıraktıklarında vucutları benden kötü hal alıyor

orası çok nalet birşey

sürekli yapmak zorunda olmak.