FurkanAkman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnşallah birgün bırakmazsınız
Birde bu işin kötü yani sporu bırakınca hemen eski haline geri dönüyorsun sürekli yapmak zorundasın benim kaslı kuvvetli arkadaşlarım var baklavaları kol kasları vs kabak gibi belli 2 3 ay sporu bıraktıklarında vucutları benden kötü hal alıyor orası çok nalet birşey sürekli yapmak zorunda olmak.