Nabız olayını bilmem ama panik bozukluk rahatsızlığı vardı bende buna benzer şekilde. Titreme, kalp ağrısı, nefes alamama, her an ölecek hissi vb.
1 yıla ykaın ilaç kullandım şuan pek yaşamıyorum çok şükür
Hiç ölme korkusunu tattınız mı ?
44
●2.214
- 11-12-2018, 00:41:03Üyeliği durdurulduTansiyonum 20/13 - Nabzım 180'i buldu. Gerisini hatırlamıyorum, öyle söylüyeyim. Sağlığınıza çok iyi bakın, sağlıktan önemli birşey yok. İnsanlar sağlıklarının kıymetlerini de anca başlarına hastalık vs. birşey gelince anlıyorlar. Nolursa olsun, sağlığınızın kıymetini bilin. Sağlık gittikten sonra cebinizdeki paranın da bir anlamı yok.
- 11-12-2018, 00:41:47Sizi en iyi anlayanlardan biriyim. ben ameliyat masasında canlı canlı boğularak öldürülüyordum. öldürülüyordum dedim çünkü kocaaa ameliyathanede ilacı verdikten sonra hava maskesini takmayı unutmuşlar. son nefesi de verdim ve bi daha alamadım çünkü tüm kaslarım felç olmuştu. tam kelime i şahadeti bitiriyordum yüzüme bir şey taktılar nefes aldım ve bayıldım. tek bir nefesin ne kadar değerli ve tatlı olduğunu o zaman anladım. ama biz nankörüz insan olarak. o günleri unuttum. şimdi sağlıksız yaşamaya devam. tekrar başıma gelse bu sefer dikkat edicem diyip 1 yıl sonra yine çöp hayata devam...
- 11-12-2018, 01:43:42kaçak tütün içince bilmeden iki kere mi üye oldu acaba...Oğuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-12-2018, 03:16:15TommyShelby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Belirtiler bonzai diye tabir edilen uyuşturu maddenin belirtileriyle örtüşmekte. - 11-12-2018, 08:06:282 kere ölüm tehlikesi geçirdim, belki de paralel evrende ölmüşümdür

1. 5-6 yaşımdayken babam beni badana boyasını yaptığı inşaata götürmüştü. Beni sigara almam için bakkala gönderdi, ben sigarayı aldım ve dönüp inşaatın merdivenlerinden yukaı çıkarken aşağıdaki zemin katta biriken suya bakıyordum. Aynı havuz gibiydi, içinde çivili tahtalar filan. Sonra hiç hatırlamıyorum, aşağı doğru bakarken birden o su birikintisinin içinde uyandım ve dışarı çıktım. Nasıl çıktığımı bile hatırlamıyorum, ağladığımı duyanlar beni hemen apar topar hastaneye götürmüşler. Kafama çivi filan batmış, sonra tedavimi oldum, üzerimdeki elbiseleri değiştiler vs. O gün nasıl ölmedim anlamıyorum
2. Bu daha kötü. 18 yaşlarımdayım ve bir kış ayı. Kömür sobamız cayır cayır yanıyor. Dışarıda buz gibi hava ve rüzgar var. Ben salonda yatıyorum, annem ve kardeşimde karşı yatakta uyuyorlar. Sonra gece kalktım wc'ye gidecem, birden kendimi yerde buldum. *** dedim noluyor, herkes kalktı tabi. Bu sefer kardeşim yere düşüyor, onu kaldırıyoruz annem kötü oluyor. Sonra ben bi daha bayıldım ve uyandım, hemen camlar kapılar açıldı. Meğersem sobadan zehirlenmişiz. Salon'da kapı girişi vardı ve ev eskiydi. Salonda bayağı genişti, belki de bu sayede hayatımız kurtuldu. Belkide benim wc ye kalkmam kurtardı. Normalde de hiç gece kalkmam
Bir de depremde Gebzedeydim, Gebze sağlam kaldı. Gölcük'te birçok akrabam öldü. Depremde hayatını kaybedenlere Allah rahmet eylesin.
Türkiye'de aslında ölmek zor değil.
