Tansiyonum 20/13 - Nabzım 180'i buldu. Gerisini hatırlamıyorum, öyle söylüyeyim. Sağlığınıza çok iyi bakın, sağlıktan önemli birşey yok. İnsanlar sağlıklarının kıymetlerini de anca başlarına hastalık vs. birşey gelince anlıyorlar. Nolursa olsun, sağlığınızın kıymetini bilin. Sağlık gittikten sonra cebinizdeki paranın da bir anlamı yok.