Sizi en iyi anlayanlardan biriyim. ben ameliyat masasında canlı canlı boğularak öldürülüyordum. öldürülüyordum dedim çünkü kocaaa ameliyathanede ilacı verdikten sonra hava maskesini takmayı unutmuşlar. son nefesi de verdim ve bi daha alamadım çünkü tüm kaslarım felç olmuştu. tam kelime i şahadeti bitiriyordum yüzüme bir şey taktılar nefes aldım ve bayıldım. tek bir nefesin ne kadar değerli ve tatlı olduğunu o zaman anladım. ama biz nankörüz insan olarak. o günleri unuttum. şimdi sağlıksız yaşamaya devam. tekrar başıma gelse bu sefer dikkat edicem diyip 1 yıl sonra yine çöp hayata devam...