Nabız olayını bilmem ama panik bozukluk rahatsızlığı vardı bende buna benzer şekilde. Titreme, kalp ağrısı, nefes alamama, her an ölecek hissi vb.
1 yıla ykaın ilaç kullandım şuan pek yaşamıyorum çok şükür