Ben beğendim şahsen, keşke yapabilsem bende. Öğrenmek istiyorum ama
Emin olun benden daha iyi biliyorsunuzdur. Layer ları görseniz dudağınız uçuklar.

Baştan gruplamadım sonra ipin ucu öyle bir kaçtı ki. Şunu da ekleyem bunu da yapam derken beynim döndü. Şimdi fontları düzenleyeceğim biri aşağıda biri yukarıda bakalım sabaha doğru çıkarım işin içinden
Çok ağır açılıyor 72 dpi yapın hocam
Kontrol ettim 72 hocam. Belki çok uzun resim birde png ondandır. Ayarlayacağım.
Fontu değiştireceğim hocam teşekkürler.
Gayet güzel olmuş. Site çalışmalarını da siz yapıyorsunuz değil mi ?
Aynen hocam ben yapıyorum teşekkürler.
Eyvallah hocam. Dedim acaba kendim yaptım diye mi beğendim ondan korkup konu açtım. Sanırım ortak kanı fontların göz yorduğu.
Sizden gelen taleplerle fontları değiştirdim ve biraz da büyüttüm. Sanırım daha okunabilir ve göz yormayan bir tasarım oldu. Oldu ama bende oldum 2 gündür

Birde photoshop bilsem kim bilir neler yapacağım

Ama kafa almıyor artık böyle şeyleri.