Geçenlerde Wordpress cache hizmeti vermeye başladım ve biraz görsellik katmak için kendimce konu tasarımı yapmaya çalıştım. Çok kıt photoshop bilgim ile karalama versiyon bir tasarım yaptım 1 günde. Fakat onu içime sindiremedim tekrar yeni bir çalışmaya başladım. Dün akşamdan bu saate kadar freepik i alt üst ederek yeni bir tasarım yaptım. İyi mi oldu kötü mü oldu bilemedim ama sanırım ötekine göre bir parça iyi oldu. Sizce nasıl olmuş acaba? Yoksa paraya kıyıp adam akıllı konu mu tasarlatsam

Bu yeni yaptığım çalışma.


Bu da eski çalışma.