TekUmut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eskiye göre gayet güzel fakat çok kişisel olarak böyle fazla değişik fontları sevmiyorum. Genellikle bu yüzden okunaklı fontları tercih ederim.
Genel olarak başarılı buldum.
Eyvallah hocam. Font konusunda haklısınız. Biraz değişik bir şeyler olsun istedim Arial Roboto Helvetica çok standart gibi geliyor nedense ama yinede bir düzenleme yapacağım. Bence de göz yoruyor.