constantine38 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Emin olun benden daha iyi biliyorsunuzdur. Layer ları görseniz dudağınız uçuklar.
Baştan gruplamadım sonra ipin ucu öyle bir kaçtı ki. Şunu da ekleyem bunu da yapam derken beynim döndü. Şimdi fontları düzenleyeceğim biri aşağıda biri yukarıda bakalım sabaha doğru çıkarım işin içinden 
Kontrol ettim 72 hocam. Belki çok uzun resim birde png ondandır. Ayarlayacağım.
Fontu değiştireceğim hocam teşekkürler.
Aynen hocam ben yapıyorum teşekkürler.
Eyvallah hocam. Dedim acaba kendim yaptım diye mi beğendim ondan korkup konu açtım. Sanırım ortak kanı fontların göz yorduğu.
Sizden gelen taleplerle fontları değiştirdim ve biraz da büyüttüm. Sanırım daha okunabilir ve göz yormayan bir tasarım oldu. Oldu ama bende oldum 2 gündür
Birde photoshop bilsem kim bilir neler yapacağım
Ama kafa almıyor artık böyle şeyleri.
Baştan gruplamadım sonra ipin ucu öyle bir kaçtı ki. Şunu da ekleyem bunu da yapam derken beynim döndü. Şimdi fontları düzenleyeceğim biri aşağıda biri yukarıda bakalım sabaha doğru çıkarım işin içinden 
Kontrol ettim 72 hocam. Belki çok uzun resim birde png ondandır. Ayarlayacağım.
Fontu değiştireceğim hocam teşekkürler.
Aynen hocam ben yapıyorum teşekkürler.
Eyvallah hocam. Dedim acaba kendim yaptım diye mi beğendim ondan korkup konu açtım. Sanırım ortak kanı fontların göz yorduğu.
Sizden gelen taleplerle fontları değiştirdim ve biraz da büyüttüm. Sanırım daha okunabilir ve göz yormayan bir tasarım oldu. Oldu ama bende oldum 2 gündür
Birde photoshop bilsem kim bilir neler yapacağım
Ama kafa almıyor artık böyle şeyleri.
