• 09-12-2018, 20:40:49
    #28
    Bende her sene yılbasına yakın nerede biletci görürsem 1 tane alıyorum hicbirinden almamazlık yapmıyorum
  • 09-12-2018, 20:45:53
    #29
    100 bilet mi aldin hocam tam anlayamadim?
  • 09-12-2018, 20:47:29
    #30
    Hileli çekiliş hocam keşke o paraya kupon vs yapsaydınız.
  • 09-12-2018, 20:49:52
    #31
    Üyeliği durduruldu
    @TommyShelby; hocam ben dayının oğluyum hatırladın mı beni
  • 09-12-2018, 20:50:10
    #32
    280 adet bilette ben aldım sanal'değil kağıt olarak
  • 09-12-2018, 20:50:54
    #33
    Bol şans hocam , bende şans olmadığından mıdır bilmiyorum bilet alan görünce hep parayı çöpe atmış gibi hissediyorum. Umarım en azından verdiğiniz parayı kurtarırsınız.
  • 09-12-2018, 20:52:23
    #34
    hocam ya dip ya vip olayı cok hosuma gitti güldürdü
    hakkınızda hayırlısı olsun. Taktir ettim hayatta isteklerinizi gözünüzü karartıp yapabiliyorsunuz.
  • 09-12-2018, 20:52:55
    #35
    Ben de epeydir almam. Bu sene alacağım sanırım. Zaten hep bir tane alırım. Çıkarsa bir bilete de çıkar diye düşünüyorum. Bilmem yanlış mı düşünüyorum.
  • 09-12-2018, 20:55:58
    #36
    ben her yıl R10 üzerinden farklı şehirlerdeki arkadaşlardan bilet istiyorum. Bu şekilde satın alıyorum.
    bu sene yine konu açıcam maaşları alalım hele