Konu
Milli Piyango Bileti aldım ( Ya Dip - Ya Vip )
09-12-2018, 20:50:54
#33
NobraN
Bol şans hocam , bende şans olmadığından mıdır bilmiyorum bilet alan görünce hep parayı çöpe atmış gibi hissediyorum. Umarım en azından verdiğiniz parayı kurtarırsınız.