Konu
Milli Piyango Bileti aldım ( Ya Dip - Ya Vip )
09-12-2018, 20:52:55
#35
neto
Ben de epeydir almam. Bu sene alacağım sanırım. Zaten hep bir tane alırım. Çıkarsa bir bilete de çıkar diye düşünüyorum. Bilmem yanlış mı düşünüyorum.