• 09-12-2018, 20:11:50
    #19
    Ah o bilet parasına 2 oranlı kupon yapsan daha çok verimli kazanç alırdın çöpe atmışsın parayı geçmiş olsun
  • 09-12-2018, 20:20:01
    #20
    Ekpyrosis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    olmayan parayı dağıtmak kolay
    haha evet doğru. Konu sahibi arkadaş olurda olursa çıktıktan sonra konuda tekrar sizi görmek isteriz
  • 09-12-2018, 20:20:34
    #21
    Benim de yapmak istediğim bir şeydi. Bunu gerçekleştiren birini görmek beni şaşırttı walla hocam. Bol şans dilerim.
  • 09-12-2018, 20:24:22
    #22
    gözden çıkaracağım bir param olsaydı bende yapardım.
    Kumar bilmeyen ben 1 aydır sayısal loto oynamaya başladım. Kızımın tedavisini artık istediğim oranda devam ettiremiyorum. Ülkemizde herşey para. herşey. Olurda tutar diye hafta bir sayısal oynuyorum.

    Geçen bir video izledim. Müslümansın ama sayısal oynuyorsun temalı birşeydi. Keşke bana denk gelseydi. Vereceğim cevap onları sustururdu eminim.
  • 09-12-2018, 20:24:28
    #23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    6 haftadır benimde amorti dönüp duruyor. Bakalım yılbaşında şansımız dönecek mi
  • 09-12-2018, 20:32:48
    #24
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    En büyük başarı için En büyük riski almak gerekir diye bilmem kimin sözü vardı. Umarım bu söz gerçekleşir
  • 09-12-2018, 20:33:20
    #25
    sonuç açıklanınca etiketleyin lütfen hocam
  • 09-12-2018, 20:33:55
    #26
    70 milyon tutturup 500 mü? Çok ayıp 😂
    5.000 yapalım onu 😂
  • 09-12-2018, 20:36:53
    #27
    çıkmazsa kol saati