Milli Piyango Bileti aldım ( Ya Dip - Ya Vip )
127
●6.176
- 10-12-2018, 19:30:38Offf abi ya bende kendi kendime ''1 tane bilet alıyım, zaten talih yüzümüze gülecekse böyle de çıkar'' falan deyip duruyordum. İnsanlar 500 tane falan alıyorsa talih falan gülmez bu yüzlere
Neyse 1 tane yarım alırım diyordum, an itibariyle bunu 1 yarım ve 1 çeyrek olarak revize ediyorum. İkramiye çıkmasa da en azından amorti falan ederim umarım... Herkese de bol şans dostlar
- 10-12-2018, 19:36:40Hepsini çeyrek bilete yatırdığınızı varsayıyorum 500 bilet 8.750 TL yapıyor. Bugün 1.636 USD yapıyor. Yani aslında güzel ve anlamlı bir risk almışsınız. Üstelik, büyük ikramiye çıkmasa dahi, kolaylıkla yatırdığınızı amorti edebilir, hatta daha fazlasını kazanabilirsiniz. Ben destekliyorum ++
- 10-12-2018, 22:53:121 defa kredi çektim 10 bin tl afedersin hayatimi mahfetti faiz bize gelmıor haram işte nolcak
- 10-12-2018, 23:21:04Umarım çıkar ve mutlu bir hayat geçirirsiniz. Ama açıkçası 500 biletin şansınızı çok artıracağına inanmıyorum ben. Çıkma olasılığı 10 milyonda 1 diye biliyorum. Şimdi ben aklımdan 1'den 10 milyona kadar bir sayı tutacağım. Size 500 şans vereceğim bulmanız için. Bulamazsınız. Şansla da ilgisi yok bunun. Tamamen olasılık bilimi. Ülkede herkes tahminde bulunursa toplamda 10 milyondan fazla tahmin olacak ve birisi tutturacak. Ama işte o kadar tahmin hakkı verilirse ancak olur bu.
- 10-12-2018, 23:26:08aklında bulunsun biletleri kontrol et yani bir yere not et ve milli piyangonun sitesinden kontrol et ikramiye çıkıp çıkmadığını. yüzyılın yolsuzluğu yapıldı bilyonerde bir çok kişi ikramiye çıkmamış gibi görünen biletine ikramiyeç ıktığını tesadüf eseri farketti.
daha doğrusu bir kaç kişi farketti ama farketmeyen binlerce kişininki güme gitti.
Neyse 1 tane yarım alırım diyordum, an itibariyle bunu 1 yarım ve 1 çeyrek olarak revize ediyorum. İkramiye çıkmasa da en azından amorti falan ederim umarım... Herkese de bol şans dostlar