Offf abi ya bende kendi kendime ''1 tane bilet alıyım, zaten talih yüzümüze gülecekse böyle de çıkar'' falan deyip duruyordum. İnsanlar 500 tane falan alıyorsa talih falan gülmez bu yüzlere

Neyse 1 tane yarım alırım diyordum, an itibariyle bunu 1 yarım ve 1 çeyrek olarak revize ediyorum. İkramiye çıkmasa da en azından amorti falan ederim umarım... Herkese de bol şans dostlar