• 06-12-2018, 15:56:31
    #1
    SEO & PR 5421044962
    Dizüstü bilgisayar fare yukarıda takılı kaldı.Ek olarak kullandığım fare çalışmıyor
    Sadece kendine ait olan yeri çalışıyor ama en üst takılı kalıyor başka hareket etmiyor bunu nasıl çözebilirim?
  • 06-12-2018, 15:57:37
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Hussein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dizüstü bilgisayar fare yukarıda takılı kaldı.Ek olarak kullandığım fare çalışmıyor
    Sadece kendine ait olan yeri çalışıyor ama en üst takılı kalıyor başka hareket etmiyor bunu nasıl çözebilirim?
    Arkaplanda bir uygulama buna neden oluyordur mutlaka. Bilgisayarı kapatıp açtınız mı?
  • 06-12-2018, 15:59:31
    #3
    SEO & PR 5421044962
    Profesor112 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkaplanda bir uygulama buna neden oluyordur mutlaka. Bilgisayarı kapatıp açtınız mı?
    İşe yaramadı
  • 06-12-2018, 16:03:51
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Hussein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşe yaramadı
    Klavyeyi kullanarak teamviewer açmanız mümkün mü?
  • 06-12-2018, 16:04:53
    #5
    çalıştır a msconfig yazıp başlangıçta açılan uygulamaları kapatıp bilgisayarı yeniden başlatın. olmazsa görev yöneticisinden arkaplanda çalışan uygulamaları sonlandırıp denermisiniz
  • 06-12-2018, 16:14:44
    #6
    SEO & PR 5421044962
    Profesor112 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Klavyeyi kullanarak teamviewer açmanız mümkün mü?
    Cok zor anında yukarı kayıyor



    ustanerr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çalıştır a msconfig yazıp başlangıçta açılan uygulamaları kapatıp bilgisayarı yeniden başlatın. olmazsa görev yöneticisinden arkaplanda çalışan uygulamaları sonlandırıp denermisiniz
    Hocam oraya girmen imkansız gibi sürekli yukarı kayıyor
  • 06-12-2018, 16:16:52
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Hussein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cok zor anında yukarı kayıyor




    Hocam oraya girmen imkansız gibi sürekli yukarı kayıyor
    Farede bir problem olabilir mi acaba?
  • 06-12-2018, 16:18:26
    #8
    SEO & PR 5421044962
    Profesor112 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Farede bir problem olabilir mi acaba?
    Olamaz sabah çalışıyordu herhangi bir şey olmadı
    Kendine ait olan tutuldu diyecem ama birşey gözükmüyor
  • 06-12-2018, 16:50:06
    #9
    Çalıştıra Devmgmt.msc yazın,
    Klavye tuşlarını kullanarak touchpadi devre dışı bırakın, sorun düzelirse touchpad bozulmuş demektir.