Dizüstü bilgisayar fare yukarıda takılı kaldı.Ek olarak kullandığım fare çalışmıyor
Sadece kendine ait olan yeri çalışıyor ama en üst takılı kalıyor başka hareket etmiyor bunu nasıl çözebilirim?
Dizüstü Bilgisayar Fare Yukarıda Takılı Kaldı
22
●638
- 06-12-2018, 15:57:37Üyeliği durdurulduArkaplanda bir uygulama buna neden oluyordur mutlaka. Bilgisayarı kapatıp açtınız mı?Hussein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-12-2018, 16:03:51Üyeliği durdurulduKlavyeyi kullanarak teamviewer açmanız mümkün mü?Hussein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-12-2018, 16:14:44Cok zor anında yukarı kayıyorProfesor112 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam oraya girmen imkansız gibi sürekli yukarı kayıyorustanerr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 06-12-2018, 16:16:52Üyeliği durdurulduFarede bir problem olabilir mi acaba?Hussein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-12-2018, 16:18:26Olamaz sabah çalışıyordu herhangi bir şey olmadıProfesor112 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendine ait olan tutuldu diyecem ama birşey gözükmüyor
