Klavyeyi kullanarak teamviewer açmanız mümkün mü?
Cok zor anında yukarı kayıyor
çalıştır a msconfig yazıp başlangıçta açılan uygulamaları kapatıp bilgisayarı yeniden başlatın. olmazsa görev yöneticisinden arkaplanda çalışan uygulamaları sonlandırıp denermisiniz
Hocam oraya girmen imkansız gibi sürekli yukarı kayıyor