Profesor112 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Klavyeyi kullanarak teamviewer açmanız mümkün mü?
Cok zor anında yukarı kayıyor



ustanerr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çalıştır a msconfig yazıp başlangıçta açılan uygulamaları kapatıp bilgisayarı yeniden başlatın. olmazsa görev yöneticisinden arkaplanda çalışan uygulamaları sonlandırıp denermisiniz
Hocam oraya girmen imkansız gibi sürekli yukarı kayıyor