Dizüstü bilgisayar fare yukarıda takılı kaldı.Ek olarak kullandığım fare çalışmıyor
Sadece kendine ait olan yeri çalışıyor ama en üst takılı kalıyor başka hareket etmiyor bunu nasıl çözebilirim?