Hussein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dizüstü bilgisayar fare yukarıda takılı kaldı.Ek olarak kullandığım fare çalışmıyor
Sadece kendine ait olan yeri çalışıyor ama en üst takılı kalıyor başka hareket etmiyor bunu nasıl çözebilirim?
Arkaplanda bir uygulama buna neden oluyordur mutlaka. Bilgisayarı kapatıp açtınız mı?