• 03-12-2018, 17:57:43
    #1
    Zamanında TTnet'e evdekiler kullanır diye tahahhüt vermiştim. Şimdi caymak istiyorum ama 8 ay kaldığı için 487 lira istiyorlar. Bunu ödemeden hattı iptal ettirmenin bir yolu var mıdır? Ya da azaltmanın?
  • 03-12-2018, 17:59:35
    #2
    zamanında türknet e geçmek için 720 tl vermiştim farkında olmadan...
    bu durum tamamen türknetten kaynaklı oldu bana aktarma işleminin siz dokunmayın biz yapalım isterseniz dediler ve 720 tl lik cayma bedelinden bahsetmediler,bidaki ay fatura bir geldi 720 tl.
  • 03-12-2018, 18:06:39
    #3
    EightStreet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zamanında türknet e geçmek için 720 tl vermiştim farkında olmadan...
    bu durum tamamen türknetten kaynaklı oldu bana aktarma işleminin siz dokunmayın biz yapalım isterseniz dediler ve 720 tl lik cayma bedelinden bahsetmediler,bidaki ay fatura bir geldi 720 tl.
    Kaç ay kalmıştı bitmesine taahhütün?
  • 03-12-2018, 18:08:21
    #4
    hiç bir fikrim yok uğraşmak istemedim verdim geçtim,türknette rahatladım

    AKN yok,
    indirme hızı 3,5 mb saniyede (sanırım bu büyük illerde çok daha fazla)
  • 03-12-2018, 18:08:40
    #5
    Hocam çok işe yaramaz ama en azından 120'sinden kurtulabilirsiniz.
    https://turk.net/destek/nasil-yapari...arlanirim.html
  • 03-12-2018, 18:11:13
    #6
    Turknet'e geçmeyi düşünmüyorum. Çok lakayıt bir firma. Netspeed şu an için daha cazip geldi, onlara sordum cayma bedeline dokunmuyorlarmış. Yapacak bir şey yok. Başka bir çözüm yolu bulmak lazım. Hak etseler cayma bedelini eyvallah ama etmediklerini düşünüyorum.
  • 03-12-2018, 18:11:57
    #7
    iptal edeceğim deyip başvurunuzu genel merkeze gerçekleştirin, son kez iptal etmeden önce size arayıp aylık uygun tutarlarla geçiş yapabileceğiniz paketler öneriyorlar; yani diyorlar ki, taahhüt bedeli ödemek yerine aylık bu kadar az tutar ödeyin, taahhüdünüz bittiğinde kurtulun. bunu deneyebilirsiniz.
  • 03-12-2018, 18:13:30
    #8
    HyperFt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Turknet'e geçmeyi düşünmüyorum. Çok lakayıt bir firma. Netspeed şu an için daha cazip geldi, onlara sordum cayma bedeline dokunmuyorlarmış. Yapacak bir şey yok. Başka bir çözüm yolu bulmak lazım. Hak etseler cayma bedelini eyvallah ama etmediklerini düşünüyorum.
    bak şimdi sana bir sır vereyim üstadım. ttnet alt yapısı olmayan interneti olmayan köyde yaşayan bir akrabana devrediyorsun interneti sonra siz bana hizmet veremiyorsunuz diyerek akraban gidiyor iptal ettiriyor tek kurtuluşu bu yada yeni abone olacak birisine bunu aktarıyorsun devrediyorsun. bu sırrı kimseye verme telekom müdüründen öğrendim
  • 03-12-2018, 18:13:42
    #9
    Tüketicinin korunması hakkında kanun u oku. 1 yıldan uzun süreli abonelik geçersizdi sanıyorum.