Zamanında TTnet'e evdekiler kullanır diye tahahhüt vermiştim. Şimdi caymak istiyorum ama 8 ay kaldığı için 487 lira istiyorlar. Bunu ödemeden hattı iptal ettirmenin bir yolu var mıdır? Ya da azaltmanın?