Turknet'e geçmeyi düşünmüyorum. Çok lakayıt bir firma. Netspeed şu an için daha cazip geldi, onlara sordum cayma bedeline dokunmuyorlarmış. Yapacak bir şey yok. Başka bir çözüm yolu bulmak lazım. Hak etseler cayma bedelini eyvallah ama etmediklerini düşünüyorum.
bak şimdi sana bir sır vereyim üstadım. ttnet alt yapısı olmayan interneti olmayan köyde yaşayan bir akrabana devrediyorsun interneti sonra siz bana hizmet veremiyorsunuz diyerek akraban gidiyor iptal ettiriyor

tek kurtuluşu bu yada yeni abone olacak birisine bunu aktarıyorsun devrediyorsun. bu sırrı kimseye verme telekom müdüründen öğrendim
