Turknet'e geçmeyi düşünmüyorum. Çok lakayıt bir firma. Netspeed şu an için daha cazip geldi, onlara sordum cayma bedeline dokunmuyorlarmış. Yapacak bir şey yok. Başka bir çözüm yolu bulmak lazım. Hak etseler cayma bedelini eyvallah ama etmediklerini düşünüyorum.