• 30-11-2018, 15:01:11
    #1
    Kurumsal PLUS
    Aslında kar yağıp yağmaması çok önemli değil. Fakat karlı havalar fazlasıyla hoşuma gidiyor. Kandilli Rasathanesi'de geçen günlerde açıklama yapmış. ''İstanbul bu sene kış aylarında mevsim sıcaklıkları üzerinde seyredecek. Kar yağışının görülme durumu çok az.'' diye.
  • 30-11-2018, 15:03:28
    #2
    Çok soğuk ya olmasın
  • 30-11-2018, 15:06:29
    #3
    Kurumsal PLUS
    Şuan zaten kar soğuğu var Furkan hocam 3 derece hava durumu şuan İstanbul için. Kar yağsa da çok değişiklik olmaz yani
  • 30-11-2018, 15:07:28
    #4
    umarım yağmaz hocam sokakta kalan insan sayısı çok fazla
  • 30-11-2018, 15:10:10
    #5
    Kurumsal PLUS
    LUGEPUORG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    umarım yağmaz hocam sokakta kalan insan sayısı çok fazla
    Kış aylarında bildiğim kadarıyla devlet tarafından spor salonları açılıyor kimsesiz insanlar için.
  • 30-11-2018, 15:10:38
    #6
    Gracious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aslında kar yağıp yağmaması çok önemli değil. Fakat karlı havalar fazlasıyla hoşuma gidiyor. Kandilli Rasathanesi'de geçen günlerde açıklama yapmış. ''İstanbul bu sene kış aylarında mevsim sıcaklıkları üzerinde seyredecek. Kar yağışının görülme durumu çok az.'' diye.
    Umarım yağar hocam. Bende seviyorum hoşuma gidiyor.

    LUGEPUORG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    umarım yağmaz hocam sokakta kalan insan sayısı çok fazla
    Soğuk havalarda bildiğim kadarıyla devletin sığınma yerleri var. Oraya gidebiliyorlar. Her mevsim mevsiminde güzeldir. Ayrıca kışın kar yağınca mikroplar temizleniyor