İstanbul'a Bu Yılda Kar Yok (İhtimal)
5
●231
- 30-11-2018, 15:01:11Aslında kar yağıp yağmaması çok önemli değil. Fakat karlı havalar fazlasıyla hoşuma gidiyor. Kandilli Rasathanesi'de geçen günlerde açıklama yapmış. ''İstanbul bu sene kış aylarında mevsim sıcaklıkları üzerinde seyredecek. Kar yağışının görülme durumu çok az.'' diye.
- 30-11-2018, 15:10:10Kış aylarında bildiğim kadarıyla devlet tarafından spor salonları açılıyor kimsesiz insanlar için.LUGEPUORG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-11-2018, 15:10:38Umarım yağar hocam. Bende seviyorum hoşuma gidiyor.Gracious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Soğuk havalarda bildiğim kadarıyla devletin sığınma yerleri var. Oraya gidebiliyorlar. Her mevsim mevsiminde güzeldir. Ayrıca kışın kar yağınca mikroplar temizleniyorLUGEPUORG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 derece hava durumu şuan İstanbul için. Kar yağsa da çok değişiklik olmaz yani