Gracious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aslında kar yağıp yağmaması çok önemli değil. Fakat karlı havalar fazlasıyla hoşuma gidiyor. Kandilli Rasathanesi'de geçen günlerde açıklama yapmış. ''İstanbul bu sene kış aylarında mevsim sıcaklıkları üzerinde seyredecek. Kar yağışının görülme durumu çok az.'' diye.
Umarım yağar hocam. Bende seviyorum hoşuma gidiyor.

LUGEPUORG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
umarım yağmaz hocam sokakta kalan insan sayısı çok fazla
Soğuk havalarda bildiğim kadarıyla devletin sığınma yerleri var. Oraya gidebiliyorlar. Her mevsim mevsiminde güzeldir. Ayrıca kışın kar yağınca mikroplar temizleniyor