LUGEPUORG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
umarım yağmaz hocam sokakta kalan insan sayısı çok fazla
Kış aylarında bildiğim kadarıyla devlet tarafından spor salonları açılıyor kimsesiz insanlar için.