Aslında kar yağıp yağmaması çok önemli değil. Fakat karlı havalar fazlasıyla hoşuma gidiyor. Kandilli Rasathanesi'de geçen günlerde açıklama yapmış. ''İstanbul bu sene kış aylarında mevsim sıcaklıkları üzerinde seyredecek. Kar yağışının görülme durumu çok az.'' diye.