• 30-11-2018, 15:25:28
    #19
    Ben netspeed kullanıyorum tavsiye ederim.

    Neden tavsiye ediyorum:
    1. Herhangi bir sorunda arayabiliyorum, karşımda insan var sonuçta.
    2. AKN'den bahsedilmiş, bu bir bug mudur bilmiyorum ama bende her ay şöyle oluyor. Ayın 1'inde internet sıfırlanıyor, ayın 24'ünde ben faturayı ödüyorum faturayı ödedikten sonra tekrar sıfırlanıyor. Ya bilerek yapılmış bir şey ya da bilmeden yapılıyor bir bilgim yok. Zaten kalkacak diyorlar sorun yaşamazsınız.
    3. Herhangi bir uzun süreli kesinti olursa gün sayısına göre faturayı az ödüyorsunuz.

    Sanırım 7 aydır kullanıyorum sadece bir kez 15 gün boyunca sorun yaşadım daha sonra da hiç yaşamadım umarım bir daha da yaşamam. Hız konusunda 50 demiş olsalar bile 75'i görürsünüz sanırım. Bana da 50 demişlerdi 75'i görüyorum ben.
  • 30-11-2018, 16:39:15
    #20
    netspeed kullananlar hiztesti atabilirler mi birde hangi şehirde oldugunu yazarsa iyi olur.bende düşünüyorum
  • 30-11-2018, 18:26:11
    #21
    Kurumsal PLUS
    Aynen öyle, hız testi atarsanız çok sevinirim
  • 30-11-2018, 18:28:49
    #22
    Yukarı katta dayımlar turknet kullanıyorlar hiç memnun değiller ben netspeed 50 mb kullanıyorum çok memnunum tam 50 mb hız alıyorum 4 upload. destek konusundada çok iyiler facebooktan yazıyorum 2-3 dkya onlar beni arıyorlar bir sorun varsa.
  • 30-11-2018, 20:16:55
    #23
    Kurumsal PLUS
    Bende netspeed alacağım sanırım, ilgi gösterip yorum yapan herkese sonsuz teşekkürler.
    Birde indirme hızlarını paylaşabilecek arkadaşlar var mı ?
  • 30-11-2018, 21:13:58
    #24
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Turknet Akn yi kaldırdı lakin interneti verimli kullanamadiktan sonra akn sınırsız olsa ne olur ???
    Eğer fiber kullanma imkanın varsa kablonet tavsiye ederim. Hem hız hemde servis açısından başarılı.
  • 30-11-2018, 22:32:05
    #25
    Kurumsal PLUS
    Maalesef fiber yok burada..
  • 30-11-2018, 22:37:15
    #26
    FSahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben netspeed kullanıyorum tavsiye ederim.

    Neden tavsiye ediyorum:
    1. Herhangi bir sorunda arayabiliyorum, karşımda insan var sonuçta.
    2. AKN'den bahsedilmiş, bu bir bug mudur bilmiyorum ama bende her ay şöyle oluyor. Ayın 1'inde internet sıfırlanıyor, ayın 24'ünde ben faturayı ödüyorum faturayı ödedikten sonra tekrar sıfırlanıyor. Ya bilerek yapılmış bir şey ya da bilmeden yapılıyor bir bilgim yok. Zaten kalkacak diyorlar sorun yaşamazsınız.
    3. Herhangi bir uzun süreli kesinti olursa gün sayısına göre faturayı az ödüyorsunuz.
    Sanırım 7 aydır kullanıyorum sadece bir kez 15 gün boyunca sorun yaşadım daha sonra da hiç yaşamadım umarım bir daha da yaşamam. Hız konusunda 50 demiş olsalar bile 75'i görürsünüz sanırım. Bana da 50 demişlerdi 75'i görüyorum ben.
    200GB kotayı aştıktan sonra kaça düşürüyorlar hızı üstad?
  • 01-12-2018, 00:10:20
    #27
    Netspeed Aktivasyon ve Kurulum Bedeli 120 TL diyor