Yukarı katta dayımlar turknet kullanıyorlar hiç memnun değiller ben netspeed 50 mb kullanıyorum çok memnunum tam 50 mb hız alıyorum 4 upload. destek konusundada çok iyiler facebooktan yazıyorum 2-3 dkya onlar beni arıyorlar bir sorun varsa.