Ben netspeed kullanıyorum tavsiye ederim.
Neden tavsiye ediyorum:
- Herhangi bir sorunda arayabiliyorum, karşımda insan var sonuçta.
- AKN'den bahsedilmiş, bu bir bug mudur bilmiyorum ama bende her ay şöyle oluyor. Ayın 1'inde internet sıfırlanıyor, ayın 24'ünde ben faturayı ödüyorum faturayı ödedikten sonra tekrar sıfırlanıyor. Ya bilerek yapılmış bir şey ya da bilmeden yapılıyor bir bilgim yok. Zaten kalkacak diyorlar sorun yaşamazsınız.
- Herhangi bir uzun süreli kesinti olursa gün sayısına göre faturayı az ödüyorsunuz.
Sanırım 7 aydır kullanıyorum sadece bir kez 15 gün boyunca sorun yaşadım daha sonra da hiç yaşamadım umarım bir daha da yaşamam. Hız konusunda 50 demiş olsalar bile 75'i görürsünüz sanırım. Bana da 50 demişlerdi 75'i görüyorum ben.