Ben nedense pisikopat gibi oluyorum 3 numaraya vurunca.Arada berber koltuğunda oturduğumda ani kararlar verip vur gitsin diyebiliyorum.Öyle de ayarsızım yani
Ben 14 yıldır kazıyorum, artık sıkıldım kafayı kökten kestireceğim....
Ya da 2019 haziran gibi ektirip uzatıp ellemeyeceğim...
Olsa dert olmasa dert, paradan beter.
Ben nedense pisikopat gibi oluyorum 3 numaraya vurunca.Arada berber koltuğunda oturduğumda ani kararlar verip vur gitsin diyebiliyorum.Öyle de ayarsızım yani
berber koltuğunun öyle bir büyüsü var aman vur 3 e çıkıveriyor ağzından