• 14-11-2018, 00:15:26
    #10
    LZY
    Üyeliği durduruldu
    recepasann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Saçlarınız çok uzunsa eğer vurdurmayın, pişman oluyorsunuz. Tekrar da uzatmak zor oluyor, o evreleri tekrar geçirmek aşırı can sıkıcı.
    Bonusum hocam şuan bende ondan korkuyorum
  • 14-11-2018, 00:20:12
    #11
    PREMIUM SEO
    Geçen kış bende kestirdim bereyle yatıyordum tavsiye etmem bu aylarda.
  • 14-11-2018, 00:22:38
    #12
    Ben nedense pisikopat gibi oluyorum 3 numaraya vurunca.Arada berber koltuğunda oturduğumda ani kararlar verip vur gitsin diyebiliyorum.Öyle de ayarsızım yani
  • 14-11-2018, 00:27:29
    #13
    Ben 14 yıldır kazıyorum, artık sıkıldım kafayı kökten kestireceğim....
    Ya da 2019 haziran gibi ektirip uzatıp ellemeyeceğim...
    Olsa dert olmasa dert, paradan beter.
  • 14-11-2018, 00:35:12
    #14
    Dijital Pazarlama Ajansı
    sevkicayir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben nedense pisikopat gibi oluyorum 3 numaraya vurunca.Arada berber koltuğunda oturduğumda ani kararlar verip vur gitsin diyebiliyorum.Öyle de ayarsızım yani
    berber koltuğunun öyle bir büyüsü var aman vur 3 e çıkıveriyor ağzından
  • 14-11-2018, 10:22:42
    #15
    LZY
    Üyeliği durduruldu
    karar verdim havalar sıcaklasın öyle yapıcam şimdi kafa donar kış geldi uğraşamayalım hiç