Konu
Fotoşopla 3 numara saç
14-11-2018, 00:27:29
#13
AlperDemircan
Ben 14 yıldır kazıyorum, artık sıkıldım kafayı kökten kestireceğim....
Ya da 2019 haziran gibi ektirip uzatıp ellemeyeceğim...
Olsa dert olmasa dert, paradan beter.