recepasann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Saçlarınız çok uzunsa eğer vurdurmayın, pişman oluyorsunuz. Tekrar da uzatmak zor oluyor, o evreleri tekrar geçirmek aşırı can sıkıcı.
Bonusum hocam şuan bende ondan korkuyorum