sevkicayir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben nedense pisikopat gibi oluyorum 3 numaraya vurunca.Arada berber koltuğunda oturduğumda ani kararlar verip vur gitsin diyebiliyorum.Öyle de ayarsızım yani
berber koltuğunun öyle bir büyüsü var aman vur 3 e çıkıveriyor ağzından