• 10-11-2018, 03:43:25
    #1
    Merhabalar arkadaşlar size birkaç sorum olacak,

    Hangi bankalarla çalışıyorsunuz. Kredi kartı limitleriniz ne kadar. Limit arttırımı için ilk kez kredi kartı alanların 1 YIL beklemesi şartmış diye duydum bu doğru mudur ?

    11 aydır Garanti bankasından kredi kartı kullanıyorum. 3 buçuk aydır sigortam yatıyor. Limitim 1000 TL (aldığımda da 1000 TL'ydi) 3 kez limit arttırım talebinde bulundum reddedildi. Sizce Yapıkredi veya Finans bankasına geçsem Garanti bankasından geldiğim için bu istediğimi yerine getirip limitimi minimum 2000 TL yaparlar mı ?

    Not: Asgari ücretli çalışanım
  • 10-11-2018, 03:46:14
    #2
    kredi notunuza göre onaylıyorlar ve bankadan bankaya değişiyor. Garanti bankası bana 2.800₺ limitli kart verdi ama en para ise 1 tane kredi kartı vermedi. en paradan 8K kredi çektim hemen onayladılar ama ne zaman en paradan kredi kartı başvurusu yapsam kabul etmiyorlar. Sistem çok değişik, sistemin açığını bulan varsa paylaşırsa sevinirim. Takip edeyim konuyu.
  • 10-11-2018, 03:48:16
    #3
    Tavsiye etmesemde (hiçbir kredi kartını/bankayı) YapıKredi bana direkt 2.500 TL vermişti -4 ay önce kapattırdım borcunu ödüyorum hala- ilk aldığımda 2 yıl önce. Bir yerde çalışıyorsanız ve belli bir gelir gösterirseniz verirler.

    Ek not: Tüm kredi kartlarımı kapattırdım.
  • 10-11-2018, 03:50:08
    #4
    StyleWaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kredi notunuza göre onaylıyorlar ve bankadan bankaya değişiyor. Garanti bankası bana 2.800₺ limitli kart verdi ama en para ise 1 tane kredi kartı vermedi. en paradan 8K kredi çektim hemen onayladılar ama ne zaman en paradan kredi kartı başvurusu yapsam kabul etmiyorlar. Sistem çok değişik, sistemin açığını bulan varsa paylaşırsa sevinirim. Takip edeyim konuyu.
    Bende bir türlü anlamadım. Bazı olaylar duyuyoruz şu banka 5.000 kredi vermedi şu banka 20.000 verdi diye. Bütün bunlar neye göre, nasıl değerlendiriliyor acaba

    Benim tek istediğim kredi kartı limitimin 5.000 olması, min. 2.000. Şuan 1000 TL, mesela 2.000 TL'lik birşeyi taksitle alamıyorum haliyle biraz biriktirmem gerekiyor



    sydesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tavsiye etmesemde (hiçbir kredi kartını/bankayı) YapıKredi bana direkt 2.500 TL vermişti -4 ay önce kapattırdım borcunu ödüyorum hala- ilk aldığımda 2 yıl önce. Bir yerde çalışıyorsanız ve belli bir gelir gösterirseniz verirler.

    Ek not: Tüm kredi kartlarımı kapattırdım.
    Hocam Ocak ayını bekleyip bir daha başvuracam eğer yine arttırmazlarsa iptal ettirip Yapı Kredi bankasına geçmeyi düşünüyorum. Sizin bankadan kaynaklı herhangi bir memnuniyetsizliğiniz var mıydı ?
  • 10-11-2018, 04:01:25
    #5
    stkersln adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende bir türlü anlamadım. Bazı olaylar duyuyoruz şu banka 5.000 kredi vermedi şu banka 20.000 verdi diye. Bütün bunlar neye göre, nasıl değerlendiriliyor acaba

    Benim tek istediğim kredi kartı limitimin 5.000 olması, min. 2.000. Şuan 1000 TL, mesela 2.000 TL'lik birşeyi taksitle alamıyorum haliyle biraz biriktirmem gerekiyor





    Hocam Ocak ayını bekleyip bir daha başvuracam eğer yine arttırmazlarsa iptal ettirip Yapı Kredi bankasına geçmeyi düşünüyorum. Sizin bankadan kaynaklı herhangi bir memnuniyetsizliğiniz var mıydı ?
    Eğer borçlarınızı öderseniz tabii ki herhangi bir sorununuz olmuyor. Ancak ödemelerinizde kısa bir süre aksama yaşansa bile sürekli olarak arama ve mesaj tacizleri ile insanı strese sokuyorlar. Birçok banka öyle burada YapıKredi'yi karalayamam ancak daha önce İş Bankası'nda da aynı süreçte gecikmeler yaşasam da bu kadar insanı darlayan bir banka görmedim.

    Eğer ben kesin öderim diyorsanız bir sorun yaşamazsınız, peşin ödemelerinizi taksitlendirme vs. konularında mobil uygulamaları oldukça gelişmiş ve işlemler hızlı, müşteri temsilcisiyle iletişime geçmeniz gerekmiyor diyebilirim birçok işlem için.
  • 10-11-2018, 04:08:37
    #6
    sydesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer borçlarınızı öderseniz tabii ki herhangi bir sorununuz olmuyor. Ancak ödemelerinizde kısa bir süre aksama yaşansa bile sürekli olarak arama ve mesaj tacizleri ile insanı strese sokuyorlar. Birçok banka öyle burada YapıKredi'yi karalayamam ancak daha önce İş Bankası'nda da aynı süreçte gecikmeler yaşasam da bu kadar insanı darlayan bir banka görmedim.

    Eğer ben kesin öderim diyorsanız bir sorun yaşamazsınız, peşin ödemelerinizi taksitlendirme vs. konularında mobil uygulamaları oldukça gelişmiş ve işlemler hızlı, müşteri temsilcisiyle iletişime geçmeniz gerekmiyor diyebilirim birçok işlem için.
    Geç ödeme gibi bir durum söz konusu olursa bankayı engellerim hocam

    İnşallah öyle bir durum olmaz hocam gelirime göre harcama yapıyorum ve buna oldukça dikkat ediyorum. Sıkıştığım zamanlar olursa da sağolsun borç veren arkadaşlar var onlardan borç alıp ödüyorum. @Fayso;

    Mobil uygulaması gelişmiş diye duydum bende Google Play de çok övmüşler. Bakalım hayırlısı olsun
  • 10-11-2018, 04:47:07
    #7
    kartı kapattırın 1 ay sonra tekrar başvuru yapın limitiniz yükselebilir. ben garantiyi kapattırırken 1500 limitim vardı 1 yıla yakın kullandım, kapattırırsanız tekrar aynı limitle alamazsınız dediler yinede kapattırdım 1 ay sonra tekrar başvurdum 2 bin limitli kart yolladılar
  • 10-11-2018, 07:35:54
    #8
    ustanerr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kartı kapattırın 1 ay sonra tekrar başvuru yapın limitiniz yükselebilir. ben garantiyi kapattırırken 1500 limitim vardı 1 yıla yakın kullandım, kapattırırsanız tekrar aynı limitle alamazsınız dediler yinede kapattırdım 1 ay sonra tekrar başvurdum 2 bin limitli kart yolladılar
    Denenmiştir.

    İlk 1000₺ vermişti Enpara. Kullanıp, ödeyip, kapattırdım. 1 ay sonra falan 2450 limit verdi. Şu an yine kullandım. Limiti düşüre düşüre borcunu ödüyorum. Tekrar kullanmayı düşünmüyorum 😊
  • 10-11-2018, 08:52:12
    #9
    Garanti bankası Limitim 1500’dü 9 ay oluyor kartı alalı. Bugün 4000’e yükselttiler. Sanırım en büyük etken kartı kullanmanız. Yani sürekli kullanırsanız kart limitinizi yükseltiyorlar. Zaten ben kartı alırken de böyle söylemişlerdi.